ΛΑ.ΣΥ. Περιφέρειας Ηπείρου : Η Περιφερειακή Αρχή δεν κατάφερε κατά τη σημερινή συνεδρίαση ούτε στοιχειωδώς να απαντήσει στα ερωτήματα που τέθηκαν
Η Περιφερειακή Αρχή δεν κατάφερε κατά τη σημερινή συνεδρίαση ούτε στοιχειωδώς να απαντήσει στα ερωτήματα που τέθηκαν
Συγκεκριμένα για την ελάχιστη εγγυημένη ποσότητα απορριμμάτων που υποχρεώνει τους Δήμους να πληρώνουν στο Εργοστάσιο Επεξεργασίας συνέχισε να υπερασπίζεται το προνόμιο της εταιρίας να πληρώνεται για 80.000 τόνους τη στιγμή που ο Εθνικός Σχεδιασμός Διαχείρισης Απορριμμάτων υποχρεώνει τους Δήμους να μεταφέρουν 70.000 τόνους απορριμμάτων μέχρι το 2025.
Δια στόματος Αντιπεριφερειάρχη παραδέχτηκε ότι η Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης του έργου δεν συνεδρίασε ποτέ για να δώσει παρατάσεις στην υλοποίηση των έργων την ίδια στιγμή βέβαια τόσο ο ίδιος ο Περιφερειάρχης όσο και οι Αντιπεριφερειάρχες του που προσπαθούσαν να πείσουν ότι τα έγγραφα που ζήτησε η Λαϊκή Συσπείρωση βρίσκονται αναρτημένα στο διαδίκτυο (τα ανύπαρκτα). Ταυτόχρονα φυσικά αναδείχθηκε ότι κανένας δεν συντονίζει και δεν παρακολουθεί το έργο των 9 εκατομμυρίων, κανένας δεν ενέκρινε τις παρατάσεις πέραν του 6μήνου και φυσικά κανένας δεν αποφάσισε για τη διαφορά που προέκυψε για τη δοκιμαστική λειτουργία (υποχρεώσεις που με βάση τη σύμβαση είναι αντικείμενο της κοινής επιτροπής παρακολούθησης)
Για το θέμα της απαίτησης μαμούθ από την εταιρία που έχει τη ΜΕΑ για 3,8 εκατομμύρια όχι μόνο δεν ενημέρωσαν αν είναι υπαρκτός ο κίνδυνος η Περιφέρεια να υποχρεωθεί να το πληρώσει αλλά άφηναν και αιχμές για τον τρόπο που βρήκε η ΛΑ.ΣΥ. τα στοιχεία που μέχρι τώρα κρατούσαν μυστικό ως να αφορούσαν κάποια ιδιωτική υπόθεση. Φυσικά τα στοιχεία ήταν αναρτημένα στη σελίδα της Επιχείρησης στο διαδίκτυο και οι εκπρόσωποι της ΛΑ.ΣΥ. έστειλαν το σύνδεσμο σε όλους τους συμβούλους.
Για τη δυσκολία να ολοκληρωθεί το έργο, αφού δεν μπορεί να εγκατασταθεί ο εξοπλισμός στο ΣΜΑ Πρέβεζας αλλά και στο ΣΜΑ Γ. Καραϊσκάκη δεν δόθηκε καμία απάντηση από την Περιφερειακή Αρχή.
Για τα ποσά με τα οποία επιβαρύνθηκαν οι 4 Δήμοι της Άρτας και ο Δήμος Ζηρού που εξαιτίας της καθυστέρησης στη λειτουργία των ΣΜΑ αναγκάζονται να θάβουν τα σκουπίδια τους ούτε λίγο ούτε πολύ απάντησαν ότι οι ίδιοι οι Δήμοι φταίνε κιόλας που διπλοπληρώνουν παρά το γεγονός ότι ο ΣΜΑ της Άρτας θα μπορούσε να τεθεί σε λειτουργία από τις 12-02-2020 (ημερομηνία προσωρινής παραλαβής)
Καμία απάντηση δεν δόθηκε για το γεγονός ότι η Περιφέρεια Ηπείρου επιλεκτικά επιχορήγησε την μεταφορά των σκουπιδιών κάποιων Δήμων ακριβώς επειδή αναγνώρισε την υπαιτιότητά της στην καθυστέρηση των Σταθμών Μεταφόρτωσης
Ομοίως καμία απάντηση δεν δόθηκε για τις ενέργειες που όφειλε να κάνει ώστε να εξασφαλίσει εκ νέου τη δαπάνη για τη μεταφορά του υπολείμματος από το εργοστάσιο επεξεργασίας μέχρι τους ΧΥΤΥ όπως έγινε για ένα χρόνο με χρήματα του Υπουργείο Οικονομίας
ολόκληρη η εισαγωγική τοποθέτηση της κ. Ζέκα-Πάσχου Κωνσταντίνας
Ερχόμαστε σήμερα να συζητήσουμε, μετά από το κοινό αίτημα των παρατάξεων της Αντιπολίτευσης, το θέμα της πορείας υλοποίησης του έργου «Δίκτυο Σταθμών Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) Περιφέρειας Ηπείρου (Α’φάση), και τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ήπειρο.
Επειδή η διαδικασία δεν είναι η συνηθισμένη, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε:
Η εισήγηση κάνει μια προσπάθεια να παρουσιάσει την κατάσταση στην Ήπειρο, από αυτή την άποψη είναι κοινή. Από εκεί και μετά γνωρίζετε ότι οι διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες των παρατάξεων οδηγούν και σε διαφορετική ερμηνεία των πραγμάτων αλλά και σε αναζήτηση διαφορετικών λύσεων.
Περιττό βεβαία και να το λεμέ, γιατί 2 χρόνια τώρα στις συνεδριάσεις τοποθετούμαστε διαφορετικά και προβάλλουμε διαφορετικό πλαίσιο πάλης, αλλά επειδή ξέρουμε από…. καλοθελητές, οφείλαμε να το επαναλάβουμε
Προφανώς οι τοποθετήσεις της κάθε παράταξης εκφράζουν την ίδια και τον κόσμο που την ψήφισε.
*************************************************************************************************
Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο η σημερινή συνεδρίαση να γίνεται μετά από πρωτοβουλία των παρατάξεων κι όχι από την Περιφερειακή Αρχή.
Και μόνο που φτάσαμε να συζητάμε έτσι, και μόνο που έπρεπε να πάμε στο απέναντι από την περιφέρεια κτίριο για να μας κατατεθούν έγγραφα, με την προσδοκία να μην ξαναχρειαστεί να πάμε απέναντι, γίνεται κατανοητό ότι η Περιφερειακή Αρχή δεν μπορεί να διαφημίζει πόσο «καλώς καμωμένα» είναι όλα στη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ήπειρο.
Αυταπάτες δεν έχουμε : Τόσο οι σημερινοί συσχετισμοί μέσα στο ΠΣ, όσο και το νομοθετικό πλαίσιο μιας οικονομίας που θεωρεί ανάπτυξη τα κέρδη των λίγων, δεν επιτρέπουν να πούμε ότι το ΠΣ είναι «ο ναός της δημοκρατίας» που θα έρθει σήμερα να βρει ο λαός το δίκιο του. Εδώ όμως έχει χαθεί κάθε μέτρο.
Στο βαθμό που μας αφορά, όσο αρνητικοί κι αν είναι οι συσχετισμοί, δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω από το να υπερασπιζόμαστε τα δίκια του λαού μας,
Στο βαθμό που μας αφορά, εκβιασμούς στο λαό, ΚΑΙ από την περιφέρεια (γιατί έχουμε από την κυβέρνηση με τα ανταποδοτικά που αν δεν πληρώσουν δεν έχουν καθαριότητα, έχουμε από τους επιχειρηματίες καθημερινά στους χώρους δουλειάς) εκβιασμούς όμως ΚΑΙ από την περιφέρεια δεν πρόκειται να δεχτούμε.
Για τα καλώς καμωμένα της Περιφέρειας στη ΜΕΑ
Έχουμε ένα εργοστάσιο το οποίο στα χαρτιά τουλάχιστον φαίνεται να στοίχισε 52,6 εκ από τα οποία 20 εκ είναι κρατικό χρήμα. Φυσικά ποτέ δεν συμβαίνει αυτό, δεν πέσαμε από άλλο πλανήτη. Σίγουρα 20 εκ ήταν το κρατικό χρήμα, πόσο στοίχισε το εργοστάσιο είναι τελείως διαφορετική συζήτηση.
Έχουμε ξεμπλέξει με αυτό; Εχουμε κάνει απολογισμό του έργου να δούμε τι στοίχισε έστω στα χαρτιά;
Του μεταφέρουμε την πρώτη ύλη μέχρι την πόρτα, το πληρώνουμε για να την επεξεργάζεται, πουλάει το προϊόν της επεξεργασίας και φυσικά μετά του παίρνουμε και τα σκουπίδια (το υπόλειμμα) απ την πόρτα.
Αυτό υπογράψατε. Και αυτό στοιχίζει 50€/τονο για τους Δήμους. Κι αυτά τα πληρώνει ο λαός ακέραια μέσα από τα ανταποδοτικά τέλη
Ταυτόχρονα όμως υπογράψατε ότι αν δεν έχει δουλειά το εργοστάσιο πάλι θα πληρώνουν οι Δήμοι, αυτό είναι η ελάχιστη εγγυημένη ποσότητα. Και ΤΙΠΟΤΑ να μην πάει στο εργοστάσιο, θα πληρωθεί για 80.000 τόνους σκουπιδιών.
Αν αυτό δεν σαμποτάρει τη διαλογή στην πηγή, τότε τί το σαμποτάρει; Να αγωνίζονται οι δήμοι να πιάσουν την εγγυημένη ποσότητα;
Κι έχουμε Δήμους που δεν πιάνουν την ελάχιστη εγγυημένη ποσότητα και πληρώνουν «άερα» κι έχουμε Δήμους που δεν μεταφέρουν ούτε 1 σκουπίδι και πάλι η περιφέρεια τους παίρνει τα ανταποδοτικά απευθείας απ τη ΔΕΗ.
Δίκιο δεν έχουν να καταφέρονται δικαστικά εναντίος της περιφέρειας;
Σα να μην έφτανε αυτή η κατάφορη αδικία, ψηφίστηκε και το ΕΣΔΑ με το 185/Α/2020 ΦΕΚ και τους όρους που παρουσιάζονται στην εισήγηση, και επιβάλλει σε 4 χρόνια οι Δήμοι να οδηγούν 70.000 τόνους στο εργοστάσιο και σε 9 χρόνια να μεταφέρουν υποχρεωτικά 60.000 τόνους στο εργοστάσιο.
Θα συνεχίσουμε να ζητάμε να πληρώνουν από τους Δήμους να πληρώνουν στην ΤΕΡΝΑ αέρα και μάλιστα για 80.000 τόνους;
************************************************************************************************
Πόσο πιο αντικειμενικό ΣΗΜΕΡΑ να σταματήσει αυτή η ληστρική σύμβαση; Κι η διακοπή έπρεπε να είχε γίνει ήδη από την ώρα που ψηφίστηκε το ΕΣΔΑ όχι τώρα που έφερε η αντιπολίτευση τη συζήτηση στο ΠΣ
Και σα να μην έφταναν αυτά, έχουμε και δικαστική διεκδίκηση από το εργοστάσιο και ΆΧΝΑ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ.
Μαθαίνουμε ότι η περιφέρεια 1 μήνα πριν τις εκλογές του 2019, επέβαλλε ποσό οφειλόμενης ποινικής ρήτρας στο εργοστάσιο για καθυστέρηση στη δοκιμαστική λειτουργία ύψους 690,000€.
Κι έρχεται η εταιρία λίγους μήνες μετά, τον Ιούλιο του 2019 και ζητά 3,8 εκατ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΘΟΤΑΝ;
Και διαβάζουμε μετά ότι οι διάδικοι, Περιφέρεια και ΤΕΡΝΑ, έχουν ορίσει ο καθένας τον δικό του διαιτητή για την επίλυση της διαφοράς, (δεν συμφώνησατε δηλαδή) ότι η εταιρία έκανε αίτηση για ορισμό ΕΠΙΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ, και ότι η περιφέρεια άσκησε κύρια παρέμβαση αιτούμενη την απόρριψη της επιδιαιτησίας.
Οφείλεται λοιπόν απαντήσεις.
Τι πιθανότητες έχει η εταιρία να τα κερδίσει αυτά τα 3,8 εκατομμύρια ;
Για ποιο λόγο παίζεται με τις διαιτησίες; Τι νόημα έχει η αίτηση για απόρριψη της επιδιαιτησίας;
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΥΤΑ ΑΝ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ; Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΠ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ; Ο ΦΟΔΣΑ; ΟΙ ΔΗΜΟΙ;
Το Σίγουρο είναι ότι ο λαός θα το πληρώσει, να ναι καλά τα ανταποδοτικά τέλη, αλλά εντωμεταξύ είναι ζήτημα και πόσους προϋπολογισμούς θα ρίξει έξω ένα τέτοιο πρόστιμο
Τελικά : ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΜΑΜΟΥΘ; ΕΧΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ
Για να πάμε στα «καλώς καμωμένα» της περιφέρειας στους ΣΜΑ
7 ΣΜΑ είχατε να φτιάξετε και να εξοπλίσετε μαζί με τον εξοπλισμό Πρέβεζας, τελικά 6 θα παραδώσετε κι ευχαριστώ να λένε
Πως θα κλείσει το υποέργο της προμήθειας εξοπλισμού αφού υπάρχει πρόβλημα και με την Πρέβεζα και με το ΣΜΑ Γ.Καραικάσκη;
Προφανώς γι αυτό και δεν στείλατε και τη συγκεκριμένη σύμβαση, που είναι αυτή που δημιουργεί και τα προβλήματα με τη δοκιμαστική λειτουργία. Αυτή αρνείστε να την χορηγήσετε καθαρά πράγματα.
Από το 2015 η σύμβαση, 2023 και….βλέπουμε η οριστική παραλαβή
Μας στείλατε την ένταξη στο ΕΣΠΑ τη στιγμή που μέσα στα στοιχεία σας είχαμε την ΑΔΑ της πρώτης Παράτασης, Και βρήκαμε ότι πριν 2 μήνες στις 15 Γενάρη η Διαχειριστική Άρχη έδωσε νέα παράταση μέχρι 31/3/2023).
Βεβαίως δικό σας το μαχαίρι δικό σας και το πεπόνι, εσείς κάνετε το έργο, εσείς φτιάχνετε τις παρατάσεις Κι αν έχει μια αξία να το πούμε είναι για να ξέρουν οι Δήμοι πόσο καιρό θα συνεχίζονται οι εκβιασμοί….
Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης της Συμβασης δεν υπάρχει ούτε και πρακτικά φυσικά, και οφείλω να διαβάσω ακριβώς τα λεγόμενα του Περιφερειάρχη για τα πρακτικά της επιτροπής (που δεν υπάρχει καν) :
«Εγώ έχω ζητήσει γραπτώς να μου τα δώσουν οι υπάλληλοι που χειρίζονται τα θέματα. Μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει τίποτα έτσι; Μόλις θα τα πάρω, θα συζητήσουμε»
(ΣΕΛΙΔΑ 7 της 1ης συνεδρίασης της 22ας Φεβρουαρίου)
Φυσικά από το ρόλο της αντιπολίτευση κρατάμε την επιφύλαξη τόσο ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Πιτούλης ως πρόεδρος της Επιτροπής, όσο και η Αντιπεριφερειάρχης κα Μπραϊμη (ως εκπρόσωπος τότε του Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 2ης διαχειριστικής Ενότητας) να έχουν συνεδριάσει και να έχουν δώσει και παρατάσεις στο έργο .
Βέβαια, και να θέλατε να μας πείτε ότι συνεδριάσατε, οι φορείς που εκπροσωπούνταν στην Κοινή επιτροπή παρακολούθησης το 2015, (οι Νομαρχιακοί τότε ΦΟΔΣΑ) έχουν καταργηθεί αυτοτελώς κι έχουν συγχωνευτεί σε έναν.
Μας στείλατε μάλιστα και το ΦΕΚ του ΦΟΔΣΑ αντί να στείλετε τα δικά σας στοιχεία . Με τη διαφορά ότι όπως λέει και το ΦΕΚ αυτά έγιναν το 2019. Απ το 2015 ως το 2019 τι έγινε;
Έπρεπε ή δεν έπρεπε να γίνει πρόσθετη πράξη για να επανασυσταθεί η κοινή επιτροπή, να συνεδριάσουν και οι 2 συμβαλλόμενοι για να ορίσουν αντιπροσωπους??
Εμείς, ως Λαϊκή Συσπείρωση παρόλα αυτά καλούμε τους 2 αντιπεριφερειάρχες ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ να πάρουν το λόγο και να μας πουν :
-Ποιος συντονίζει, ποιος παρακολουθεί αυτό το έργο των 9 εκατομμυρίων.
-Ποιος εγκρίνει τις παρατάσεις πέραν του 6μήνου
-Για διαφορές όπως η δοκιμαστική λειτουργία, ποιος αποφάσισε
Γιατί αυτή η διαφορά κρίνεται με βάση το άρθρο 5 της Προγραμματικής Σύμβασης από την ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Κοινή επιτροπή παρακολούθησης .
Και αντί να χορηγήσετε αυτά μας στέλνετε ένα «εγγραφο;» της επιτροπής παραλαβής του υποέργου της προμήθειας εξοπλισμού να μας πει ότι έχει πάρει παράταση το έργο. Τι είναι αυτό ; Ομολογία ενοχής;;
Διακυβεύεται η απένταξη του έργου με αυτούς τους χειρισμούς;
Κι αφού λοιπόν δεν έχει συνεδριάσει και το έργο κινείται στο κλίμα των εκατέρωθεν εκβιασμών για την οριστική του παράδοση, καλούμε τη Διαχειριστική Αρχή, να μας πει με βάση ποια έγγραφα έδωσε δύο μέχρι τώρα
«Τι ρόλο παίζει αυτή η καθυστέρηση»
Οι σταθμοί μεταφόρτωσης αναμένεται να απαλλάξουν τους Δήμους από την μεταφορά των απορριμμάτων τους μέχρι το Εργοστάσιο. Αυτή τη στιγμή οι δήμοι- όσοι μπορούν- μικραίνουν τα δρομολόγια της αποκομιδής (μαζεύουν δηλαδή και λιγότερα σκουπίδια καθημερινά) για να προλάβουν μέσα στο καθημερινό ωράριο να πάνε τα απορριμματοφόρα μέχρι το Ελευθεροχώρι να αδειάσουν τα απορρίμματα τους και να γυρίσουν στα πλαίσια πάντα του ωραρίου
Πέρα από τη μειωμένη αποκομιδή, οι Δήμοι επιβαρύνονται με εργατοώρες προσωπικού καύσιμα και φθορές αυτοκινήτων, συντηρήσεις, διόδια, κατακόρυφη μείωση του κύκλου ζωής των οχημάτων κι όλα αυτά για τη μεταφορά των απορριμμάτων τους στη ΜΕΑ. Σ αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε τα πολλαπλάσια δρομολόγια βαρέως τύπου οχημάτων και τη φθορά στα οδικά δίκτυα, τις πολλαπλάσιες εκπομπές καυσαεριων κλπ
ΟΤΑΝ θα παραδοθεί το έργο, οι Δήμοι θα μεταφέρουν τα απορρίμματα τους μέχρι τους ΣΜΑ οι οποίο βρίσκονται –αν όχι στα όρια του Δήμου τους- τουλάχιστον μέσα στην ίδια ΠΕ και όλες οι παραπάνω δαπάνες θα μειωθούν.
Βεβαίως τα προβλήματα δεν θα τελειώσουν αλλά σίγουρα θα έχουμε μεγάλη περιβαλλοντική και οικονομική ελάφρυνση,
Από όλα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε τι αξία έχει, σε χρήμα όχι ηθική, κάθε μέρα καθυστέρησης,
-Τι αξία έχει σε χρήμα η λειτουργία του ΣΜΑ της Ζίτσας που εφόσον ξεκίνησε το 22 Μαίου του 2018 έπρεπε να έχει τελειώσει σε 5 μήνες, δηλαδή μέσα στο 2018. Αλλά ημερομηνία προσωρινής παραλαβής και πρακτικό παραλαβής αρνείστε να δώσετε
Κι αν έχουμε μια τεράστια οικονομική ζημιά για τους Δήμους που μεταφέρουν τα σκουπίδια τους μέχρι τη ΜΕΑ από την καθυστέρηση, έχουμε και δευτερογενή ζημιά.
Οι Δήμοι –συγκεκριμένα όλοι οι Δήμοι της Άρτας και ο Δήμος Ζηρού - επειδή δεν μπορούν καν να μεταφέρουν τα απορρίμματα τους στη ΜΕΑ τα οδηγούν για ταφή!
Και πληρώνουν
Α) Την ελάχιστη εγγυημένη στο εργοστάσιο επιπλέον χρήματα για την ταφή κα από πάνω το περιβαλλοντικό τέλος. Συγκεκριμένα:
ο Δήμος Ζηρού 191.028,39€ εγγυημένη +124.852,26€ταφή = 315.000 συν περιβαλλοντικό τέλος 15€/ τόνο
ο Δήμος Αρταίων 616.092,62€ +265.801€, =881.893€ συν περιβαλλοντικό τέλος
ο Δήμος Νικολάου Σκουφά 167.800,31€ +111.657,31= 279.457,31€ συν περιβαλλοντικό τέλος
ο Δήμος Γ.Καραισκάκη 39.122,01€ +26.589,37=65.711€ συν περιβαλλοντικό τέλος
κι ο Δήμος Κεντρικών Τζουμέρκων : 40.181,16€ + 30.215,56 € = 70.396 συν περιβαλλοντικό τέλος
ΔΙΕΥΚΡΙΝΣΗ : Προσωρινή παραλαβή στο ΧΥΤΑ της ΑΡΤΑΣ 12-2-2020. Ένα χρόνο τώρα η διαδικασία αυτή θα μπορούσε να σταματήσει κι η Περιφέρεια κρύβεται και εκβιάζει.
«Το παιχνίδι των εκβιασμών»
Φυσικά δεν είναι το πρώτο έργο που καθυστερεί αλλά σίγουρα είναι απ τα λίγα έργα με το οποία η Περιφέρεια εκβιάζει τους Δήμους.
Στην πράξη κάθε μέρα που καθυστερεί, στραγγαλίζει οικονομικά τους Δήμου με την καθυστέρηση κι αναγκάζονται να μπουν σε δοκιμαστική λειτουργία όπως-όπως με τεράστια κενά σε σχέση με την επίλυση τυχόν προβλημάτων κατά τη δοκιμαστική λειτουργία.
Το γιατί γίνεται αυτός ο εκβιασμός, είναι καθαρά πράματα : Δεν γίνεται επειδή συγκρούεται η λογική της ιδιωτικοποιημένης λειτουργίας με τη λογική των μόνιμων προσλήψεων. Και ο ΦΟΔΣΑ –δια του προέδρου του- και η Περιφέρεια σε ιδιώτες θέλει να τα δώσει.
Η διαφωνία είναι ποιος θα «μοιράζει την τράπουλα» Ποιος θα φτιάχνει τα τεύχη δημοπράτησης για να δούμε πάλι προδιαγραφές για οχήματα με αντιρρυπαντική τεχνολογία euro 6 (και φυσικά να δούμε, το πρόβλημα είναι ότι μόνο ένας τα έχει), για να δούμε όχι 20 αλλά…..30% εργολαβικό κέρδος κοκ.
Η περιφέρεια δια του Περιφερειάρχη έχει δηλώσει ότι αυτές οι δουλειές θέλουν νοικοκυριό κι ότι το έχει αποδείξει –λέει- το νοικοκυριό στο ΣΔΙΤ. Διεκδικεί λοιπόν να «νοικοκυρέψει» και τους ΣΜΑ.
Ο ΦΟΔΣΑ από την άλλη απέδειξε και αυτός τί είδους νοικοκυριό θέλει να κάνει, Δεν εξέτασε καν τη δυνατότητα μονίμων προσλήψεων και έφερε ένα διαγωνισμών 37 εκατομμυρίων για 10 χρόνια, με 20% εργολαβικό όφελος, με 24% ΦΠΑ από πάνω, και ο λαός…. ας πληρώνει.
Φτάσαμε να ακούσουμε είναι πιο φτηνή η λειτουργία των ΣΜΑ με το 20% εργολαβικό όφελος και το 24% ΦΠΑ από τη λειτουργία με μόνιμο προσωπικό.
Μέρος των παζαριών είναι και η διακοπή της χρηματοδότησης για τη μεταφορά του υπολείμματος από τη ΜΕΑ στους ΧΥΤΥ. Η οποία φυσικά έγινε με χρήματα του Υπουργείου Οικονομίας, αλλά δεν μάθαμε ποτέ σε ποιες ενέργειες προχώρησε η Περιφέρεια για να εξασφαλίσει νέα χρηματοδότηση.
Και αφού διακόπηκε η χρηματοδότηση, ο ΦΟΔΣΑ πλέον πρέπει να αναλάβει τη μεταφορά του υπολείματος από τη ΜΕΑ στους ΧΥΤΥ και προχωρά με κατάχρηση του άρθρου 32 του νόμου των προμηθειών -δηλαδή με απευθείας αναθέσεις χωρίς προηγούμενη δημοσίευση- να δίνει την μεταφορά του υπολείμματος σε τιμή πολλαπλάσια από την τιμή της μεταφοράς των σκουπιδιών επειδή είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνει άμεσα για να μην σταματήσει η λειτουργία του εργοστασίου απ τα μαζεμένα σκουπίδια κι έτσι χάνεται η δυνατόητα για οικονομία κλίμακας
Φυσικά τίθετα το ερώτημα, με τον διαγωνισμό που τους εκβιάσατε να πάνε για ένα χρόνο, για τη δοκιμαστική λειτουργία, ποια οικονομία κλίμακας θα έχουμε
Στο ίδιο πλαίσιο…η Περιφέρεια ανέλαβε -από τα στοιχεία που καταφέραμε να συλλέξουμε-, μέσα από το Περιφερειακό Ταμείο να μεταφέρει τα σκουπιδία των Δήμων Φιλιατών και Πάργας μέχρι τη ΜΕΑ επειδή δεν είχαν γίνει οι ΣΜΑ. Και στους άλλους Δήμους; Γιατί δεν το ανέλαβε πχ και στην Πρέβεζα που αναγκάζεται να πληρώνει ιδιωτικό ΣΜΑ εφόσον αναγνωρίζει την ευθύνη για την καθυστέρηση;;
Γι αυτό λέμε ότι πάει πολύ να εκβιάζετε ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ το λαό.
Κλείνοντας η περιφέρεια καλείται ΣΗΜΕΡΑ να δώσει εξηγήσεις
Το θέμα για εμάς σήμερα ανοίγει, και αν δεν δοθούν εξηγήσεις θα αναγκαστούμε να δούμε καλύτερα και τις συμβάσεις για τη ΜΕΑ, και ειλικρινά φοβόμαστε τι θα βρεθεί εκεί.
Οι πρακτικές περιφέρειας,
άλλοτε να δίνει χρήματα και άλλοτε να κλείνει τη χρηματοδότηση,
αλλού να μεταφέρει σκουπίδια αλλού να κάνει τον Κινέζο,
τα μισά έργα να έχουν τελειώσει εδώ και ενα χρόνο και να μην συνεδριάζει καν για να δώσει εικόνα,
τα άλλα μισά εργα να μην έχουν τελειώσει με προοπτική να μην τελειώσουν κιόλας, και να κρύβει τις συμβάσεις
επιτροπές να μην υπάρχουν και να βάζετε υπαλλήλους να υπογράψουν και μάλιστα να κοινοποιούν τα έγγραφα και στην EnAct αντί να τα κοινοποιούν στο ΦΟΔΣΑ ή τους Δήμους
Προσφυγές εκατομμυρίων κρυμμένες στα συρτάρια
Δήμοι να πληρώνουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ εξαιτίας των καθυστερήσεων
Εχουν ένα κοινό παρανομαστής
Τα κέρδη για το μεγάλο κεφάλαιο και το λαό να πληρώνει χωρίς τελειωμό
Για να μην καταχραστώ το χρόνο σας, ζητάμε να απαντήσει η περιφερειακή αρχή για να συνεχιστεί η συνεδρίαση. Αυτή καλείται να απολογηθεί σήμερα.
Το πλαίσιο πάλης της Λαϊκής Συσπείρωσης θα το αναλύσει ο επικεφαλής μας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.