Ιωάννινα:Να συνεχιστεί η διαδικτυακή διδασκαλία ζητούν με επιστολή τους στην Υπουργό Παιδείας, οι μαθητές του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ

 

Τη συνέχιση της τηλεκπαίδευσης ζητούν οι μαθητές του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ιωαννίνων με σχετική επιστολή που απέστειλαν στην Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως  .


Όπως είπε  ο πρόεδρος των μαθητών  Ηλίας Μήτσιος μιλώντας στο epirus-tv-news.gr  οι μαθητές πήγαν χθες στο σχολείο έχοντας κάνει το self test   ως όφειλαν,  προχώρησαν   ωστόσο σε  αποχή .

Όπως εξήγησε ο κ.Μήτσιος αποφάσισαν την αποστολή   επιστολής στην Υπουργό Παιδείας   καθώς η πλειονότητα των μαθητών είναι ενήλικες άνω των 40 ετών   οικογενειάρχες με παιδιά και με την πανδημία να βρίσκεται  σε έξαρση τους προβληματίζει έντονα η απουσία αποστάσεων στις αίθουσες διδασκαλίας   και φοβούνται πως    ο συγχρωτισμός ελλοχεύει κινδύνους για τη μετάδοση του ιού ...

Στην εν λόγω επιστολή  παράλληλα ζητούν   να έχουν την ίδια αντιμετώπιση με αυτή των Πανεπιστημίων ,των ΙΕΚ και των σχολείων 2ης ευκαιρίας που συνεχίζουν με διαδικτυακή εκπαίδευση .

Σημειώνεται  τέλος ότι σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε  με όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας  υπάρχει απόλυτη ταύτιση απόψεων για το εν λόγω ζήτημα   και για τα μισά ΕΠΑΛ  είναι μονόδρομος η κατάληψη και για τα άλλα μισά η αποχή ...

Η επιστολή των μαθητών του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ιωαννίνων 


Αξιότιμη κυρία Υπουργέ. 

Σας εκφράζουμε τον έντονο προβληματισμό μας τις ανησυχίες και τους φόβους μας για την επαναλειτουργία των εσπερινών ΕΠΑΛ . Οι λόγοι είναι οι εξής: η πλειοψηφία των μαθητών στα σχολεία μας είναι ενήλικες, είμαστε όλοι οικογενειάρχες με παιδιά και κάποιοι έχουμε ηλικιωμένους γονείς που εξαρτώνται από εμάς. Θέλουμε να απέχουμε από τη δια ζώσης εκπαίδευση όπως τα πανεπιστήμια, τα ΙΕΚ και τα σχολεία 2ης ευκαιρίας. Βρισκόμαστε σε αυστηρή μορφή καραντίνας και αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν να συγχρωτιζόμαστε ερχόμενοι στο σχολείο.Επίσης η βραδινή λειτουργία δυσχεραίνει την διδασκαλία σε αίθουσες με ανοιχτά παράθυρα λόγω του ψύχους . Θέλουμε να συνεχίσουμε την εκπαίδευση μας εξ αποστάσεως ώστε να προστατεύσουμε την ζωή μας των οικογενειών μας, των καθηγητών και των συμμαθητών μας, μέχρι να υπάρξει πραγματικη ύφεση της πανδημίας. Να μην μετατραπούν τα σχολεία μας σε εστίες μόλυνσης. 

Παρακαλούμε να εξετάσετε με σοβαρότητα το αίτημα μας. 

Αναμένουμε τις υπεύθυνες απαντήσεις σας!       

                                                                               Με εκτίμηση

ΗΛΊΑΣ ΜΗΤΣΙΟΣ 

ΠΡΌΕΔΡΟΣ 2ου ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΙΩΑΝΝΊΝΩΝ


Η εικόνα στα ΕΠΑΛ της χώρας αποτυπώνεται στην παρακάτω επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας


Αντιλαμβανόμενοι  τη  δύσκολη  συγκυρία,  η  οποία  δεν  αφήνει  κανέναν  ανεπηρέαστο,

κρίναμε  σκόπιμο  να  μην  προβούμε  σε  έσχατες  λύσεις.  Και  ενώ  ανεχόμαστε  τη  μία

αλλαγή μετά  την  άλλη,  μεσούσης της σχολικής χρονιάς,  η κυβέρνηση αποφάσισε  το

άνοιγμα των  Λυκείων  τώρα,  με το πρόσχημα των πανελληνίων, παρά τις αντιρρήσεις

των λοιμωξιολόγων, δυο εβδομάδες πριν από το κλείσιμο των σχολείων για τις διακοπές

του Πάσχα και ακολούθως θα απομένουν άλλες τρεις εβδομάδες για την ολοκλήρωση

της χρονιάς.

Θεωρούμε  λοιπόν  αυτή  την  απόφαση  της  κυβέρνησης  τη  σταγόνα  που

ξεχείλισε το ποτήρι.  

Η  διενέργεια  αυτοδιαγνωστικού  τεστ,  είναι  ένα  αναξιόπιστο  εργαλείο  και  μια

κατεπείγουσα λύση που δεν εγγυάται τη προστασία της δημόσιας υγείας από τις

συνεχιζόμενες συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού. Επειδή είναι αμφίβολη η ορθή

διεξαγωγή του από όλους εμάς,  είναι  και συνεπακολούθως επίφοβη, έως και επικίνδυνη,

η θεώρηση ότι είμαστε υγιείς. Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ) σε ανακοίνωσή

του τονίζει ότι η χρήση των self tests δεν αποτελεί τη λύση για την καταπολέμηση της

πανδημίας,  καθώς  δεν  εξασφαλίζεται  η  ορθή  λήψη  του  δείγματος  από  τους  πολίτες.

Ακόμα δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι κάποιος θα δηλώσει στην πλατφόρμα τα

αληθή αποτελέσματα του τεστ που θα διενεργήσει μόνος του στο σπίτι ή το ότι όντως

έχει  κάνει  το  τεστ  που  παρέλαβε.  Με  όρια  ενός  ατόμου  ανά  25  τετραγωνικά  μέτρα,

αποφάσισαν  ότι  είναι  αδήριτη  ανάγκη  να  επιστρέψουν  οι  μαθητές  του  Λυκείου  στις

τάξεις  και  τα  θρανία,  όπου  συνωστιζόμαστε  20  και  πλέον  άτομα  μέσα  σε  15

τετραγωνικά  μέτρα  για  ώρες.  Τα  κρούσματα  ξεπερνούν  πλέον  τις  4000,  με  τους

ειδικούς να προβλέπουν ακόμα περισσότερα τις επόμενες ημέρες.

Όλο αυτό το διάστημα της πολύμηνης αναστολής, ειδικά στην εκπαίδευση,  βιώνουμε

τα  τραγικά  αποτελέσματα  της  αναποτελεσματικής  διαχείρισης  της  πανδημίας  από  το

Υπουργείο Παιδείας.

Δεν έχουν μεριμνήσει για τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, οι οποίοι για

να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα εξ’ αποστάσεως, πρέπει να πληρούν

προϋποθέσεις,  οι  οποίες ξεπερνούν  κάθε  ανθρώπινη  φαντασία.  Δεν  έχουν  καταλάβει

τον  κίνδυνο  που  ελλοχεύει  στα  τμήματα  των  Εσπερινών  Λυκείων,  όπου

παρακολουθούν  μαθητές,  οι  οποίοι  το  πρωί  εργάζονται  σε  κλινικές  covid.  Και  το

βασικότερο δεν έχουν κατανοήσει, ότι στην περίπτωση που νοσήσει κάποιος με covid

σε  ένα  τμήμα,  όλοι  οι  υπόλοιποι  μαθητές  και  το  οικογενειακό  τους  περιβάλλον

υποχρεούνται να βγουν σε καραντίνα για 14 ημέρες, απέχοντας έτσι από την εργασία

τους.

Είναι,  λοιπόν, επικίνδυνο και για εμάς  και πρωτίστως για τις οικογένειές μας, αλλά και

απολύτως αναποτελεσματικό και αντιπαραγωγικό ως προς τον εκπαιδευτικό λόγο τον

οποίο υποτίθεται ότι εξυπηρετεί,  διότι θα μας βγάλει εντελώς από τον ρυθμό και την

καθημερινότητα που έχουμε χτίσει με τόση δυσκολία έως τώρα.

Δηλώνουμε αδυναμία να αντιληφθούμε την λογική και  ζητούμε τη συνέχιση

των διαδικτυακών μαθημάτων μέχρι να υπάρξει πραγματική

ύφεση της πανδημίας.

Καλούμε  τους  ιθύνοντες  της  εκπαίδευσης,  οι  οποίοι  σεμνύνονται  να

επικαλούνται το ανθρωπιστικό ιδεώδες της δια βίου εκπαίδευσης, να λάβουν

σοβαρά  υπ’  όψιν  το  παρόν  θέμα  και  να  μεριμνήσουν  τα  δέοντα,  ώστε  να

παραμείνουμε όλοι ασφαλείς.

Απέχουμε από τα μαθήματα διότι,

ΔΕΝ  ΘΕΛΟΥΜΕ  ΝΑ  ΠΡΟΒΟΥΜΕ  ΣΕ  ΕΣΧΑΤΕΣ  ΛΥΣΕΙΣ,  ΑΛΛΑ  ΔΥΣΤΥΧΩΣ

ΕΙΜΑΣΤΕ  ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ,  ΑΦΟΥ  ΔΕΝ  ΥΠΑΡΧΕΙ  ΚΑΝΕΝΑ  ΣΧΕΔΙΟ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ  ΤΩΝ  ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ  ΠΟΥ  ΝΑ

ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΣ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.  ΜΟΙΡΑΙΑ,  ΛΟΙΠΟΝ,  Η  ΑΠΟΧΗ

ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ  ΣΤΟΥΣ

ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ  ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,  ΕΝΑ   ΕΥΛΟΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ,  ΩΣΤΕ

ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ  Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΘΑ  ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗ ΜΟΝΗ  ΚΙΝΗΣΗ  ΜΕ ΤΗΝ

ΟΠΟΙΑ  ΘΑ  ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ  ΝΑ  ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ  ΚΑΙ  ΝΑ

ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΜΕΣΑ, ΚΑΘΩΣ

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΟΥΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ

ΤΙΠΟΤΑ.

Την παρούσα επιστολή συνυπογράφουν επίσης και τα μαθητικά συμβούλια

των κάτωθι Εσπερινών Λυκείων:

ΓΕ.Λ  Αγ.  Αναργύρων,  3

ο

ΕΠΑ.Λ  Αγ.  Αναργύρων,  ΓΕ.Λ  Αγρινίου,  

5

ο

ΕΠΑ.Λ  Θεσσαλονίκης,  ΓΕ.Λ  Νάξου  Μανώλης  Γλέζος,  2

ο

ΕΠΑ.Λ  Αιγίου,  

5

ο

ΕΠΑ.Λ  Πατρών,  2

ο

ΕΠΑ.Λ  Αγ.  Δημητρίου,  ΓΕ.Λ  Κομοτηνής,  

ΓΕ.Λ  Ηρακλείου  Κρήτης,  ΓΕ.Λ  Αμπελοκήπων  Θεσσαλονίκης,

ΓΕ.Λ Αλεξανδρούπολης, 3

ο

ΕΠΑ.Λ Πατρών, ΕΠΑ.Λ Αγρινίου, 4

ο

ΕΠΑ.Λ Κοζάνης,

ΕΠΑ.Λ Κομοτηνής, 3

ο

ΕΠΑ.Λ Πτολεμαΐδας, ΕΠΑ.Λ Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης,

1

ο

ΓΕ.Λ  Αθηνών,  ΕΠΑ.Λ  Αριδαίας,  ΕΠΑ.Λ  Ιωαννίνων,  ΓΕ.Λ  Ρεθύμνου,

4

ο

ΕΠΑ.Λ  Ν.  Ιωνίας  Βόλου,  4

ο

ΕΠΑ.Λ  Σερρών,  1

ο

ΕΠΑ.Λ  Καλαμαριάς,  ΕΠΑ.Λ

Μαθητικό συμβούλιο 1

ου

Εσπερινού ΕΠΑ.Λ Αιγάλεω

e-mail: 15meles.1esperinouepalaigaleo@gmail.com

Κέρκυρας,  ΓΕ.Λ  Κέρκυρας,  13

ο

ΕΠΑ.Λ  Θεσσαλονίκης,  1

ο

ΕΠΑ.Λ  Ξάνθης,  3

ο

ΕΠΑ.Λ Αλεξανδρούπολης 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]