Οι καταναλωτές πρόθυμοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη για τις υπηρεσίες 5G
της Νατάσας Φραγκούλη//moved.gr
Πρόθυμοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να καταβάλλουν ένα premium, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε προχωρημένες ψηφιακές υπηρεσίες, που θα κάνει εφικτές το 5G, εμφανίζονται οι πολίτες ανά τον κόσμο.
Οι καταναλωτές παγκοσμίως δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν 20%-30% περισσότερο για πακέτα 5G, που συνδυάζονται με περιπτώσεις χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών.
Ωστόσο, επί του παρόντος δεν θεωρούν ότι υπάρχουν διαθέσιμες αρκετές τέτοιες υπηρεσίες. Έτσι, ενώ οι χρήστες του 5G είναι ικανοποιημένοι με την ταχύτητα, περίπου το 70% δηλώνει δυσαρεστημένο με τη διαθεσιμότητα καινοτόμων υπηρεσιών και νέων εφαρμογών.
Γενικά, προϊόντος του χρόνου οι χρήστες, παγκοσμίως, αρχίζουν σταδιακά να κινούνται στους ρυθμούς της νέας γενιάς κινητών επικοινωνιών. Υπολογίζεται ότι εντός του 2021 θα μπορούσαν να προστεθούν τουλάχιστον 300 εκατ. νέοι χρήστες της τεχνολογίας 5G.
Μάλιστα, ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να ήταν ακόμη μεγαλύτερος, αν λύνονταν κάποια υφιστάμενα ακόμη θολά σημεία που συνδέονται με τη νέα γενιά κινητών επικοινωνιών, όπως το χάσμα γνώσεων σχετικά με τις δυνατότητες και τη συμβατότητα των συσκευών, αλλά και τη διαθεσιμότητα του δικτύου 5G.
Περί συγχύσεων
Ενδεικτικό της σύγχυσης που συνεχίζει να επικρατεί είναι το γεγονός ότι, σήμερα, για παράδειγμα, το 22% των χρηστών, που κατέχουν ένα 5G smartphone, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν συνδρομή 4G. Επιπλέον, ενώ ένα επιπλέον 4% ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί δίκτυο 5G, πρακτικά χρησιμοποιεί 4G smartphone.
Σύμφωνα με νέα έκθεση του ConsumerLab της Ericsson, ήδη από τα τέλη του 2020, 22% περισσότεροι χρήστες smartphones με κινητά 5G ready θα μπορούσαν να τα έχουν αναβαθμίσει στη νέα τεχνολογία, αν είχε αντιμετωπιστεί το κενό γνώσεων σχετικά με τη νέα αυτή τεχνολογία και τα πλεονεκτήματά της.
Ως αποτέλεσμα αυτή της ελλιπούς γνώσης, ενώ 4 στους 10 χρήστες σκοπεύουν να αναβαθμίσουν τις συνδρομές ή τις συσκευές τους σε 5G, μόνο οι μισοί από αυτούς θα το κάνουν το 2021 και οι υπόλοιποι το 2022.
Νέες συμπεριφορές
Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη καταναλωτών 5G, η οποία αποτυπώνει απόψεις που αντιστοιχούν σε 1,3 δισ. καταναλωτές και 220 εκατ. χρήστες 5G, υπογραμμίζει πώς το 5G έχει ήδη αρχίσει να πυροδοτεί νέες συμπεριφορές χρήσης.
Εκτός από τη μείωση της χρήσης Wi-Fi, οι χρήστες, που υιοθετούν πρώιμα το 5G, ξοδεύουν επίσης κατά μέσο όρο δύο ώρες περισσότερο σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν το cloud. Επίσης, αφιερώνουν μία ώρα περισσότερο σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) την εβδομάδα σε σύγκριση με τους χρήστες 4G.
Οι καταναλωτές έχουν συνολικά υψηλές προσδοκίες από τη νέα τεχνολογία. Επτά στους δέκα χρήστες του 5G αναμένουν πιο καινοτόμες υπηρεσίες και εφαρμογές. Στο μεταξύ, η κάλυψη των εσωτερικών χώρων -πλεονέκτημα του 5G- αξιολογείται ως δύο φορές πιο σημαντική από την ταχύτητα ή τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας για τους πρώτους χρήστες που το υιοθετούν (early adopters).
Ήδη, σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους πέντε χρήστες 5G έχει ήδη μειώσει τη χρήση Wi-Fi στο τηλέφωνό του σε εσωτερικούς χώρους λόγω των πλεονεκτημάτων της κινητής συνδεσιμότητας 5G.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.