ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Τα Γιάννενα αγαπάνε τους κόμβους, τα κολονάκια και τα πεζοδρόμια…Ιδού γιατί ..... αγανακτούν οι οδηγοί[φωτορεπορτάζ]


Πριν από λίγες μέρες με σχετικό άρθρο αποτυπώσαμε     κάποιες πτυχές από την καθημερινή ταλαιπωρία   που τραβούν οι πολίτες από τον "οργασμό"  έργων σε  κεντρικές γειτονιές της πόλης των Ιωαννίνων .Και ενώ όταν ακούει κάποιος τη λέξη "έργα" κανονικά θα  έπρεπε να χαίρεται από τα πολλά μηνύματα που λάβαμε αντιληφθήκαμε ακριβώς το  αντίθετο .Αρκετοί ήταν οι πολίτες που ρωτούσαν να τους εξηγήσουμε σε τι αποσκοπούν για παράδειγμα τα πλατιά πεζοδρόμια   που  φτιάχνονται ,άλλοι ρωτούσαν για τους   τόσους κόμβους και τη χρησιμότητά τους .
Όλοι  μα ..όλοι  όμως  είχαν την απορία που θα παρκάρουν πλέον το αυτοκίνητό τους ...
Αποφασίσαμε  λοιπόν να κάνουμε ένα  νέο και εκτενέστερο οδοιπορικό σε προβληματικά σημεία του κέντρου για να διαπιστώσουμε γιατί αγανακτεί ο κόσμος ...

Συνέχεια έργων   λοιπόν στα Γιάννενα, σε μια πόλη που έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο εργοτάξιο άνευ ουσιαστικών λόγων και χρησιμότητας για πολλούς, μιας και η πληθώρα των έργων δεν φαίνεται να εξυπηρετούν κάποιο σκοπό, πέραν της δημιουργίας θέσεων εργασίας σε ιδιωτικά πάρκινγκ.



Στην Πλατεία Πάργης μεγαλώνουν και άλλο τα πεζοδρόμια, αλλά και ο κόμβος στην πιάτσα ταξί, εξαφανίζοντας έτσι και τις τελευταίες θέσεις στάθμευσης, αφού οι υπόλοιπες θέσεις που υπήρχαν στην οδό Πυρσινέλλα μετατράπηκαν σε πεζοδρόμια πρόσφατα. Αφού όμως έγινε ένα έργο και ξοδεύτηκαν τόσα χρήματα γιατί δε γίνανε και μερικά μπαλώματα στο οδόστρωμα, όπως στη συμβολή με την οδό Γρηγορίου Σακκά αλλά και σε άλλα σημεία;


Μέχρι που θα φτάσει αυτή η ατελείωτη πεζοδρόμηση; Χρήματα για να καλυφτούν οι μεγάλες τρύπες, οι κακοτεχνίες, τα μπαλώματα σε δρόμους όπως η Χρήστου Πάτση και η κεντρικότατη Χαριλάου Τρικούπη θα περισσέψουν; Οι δρόμοι αυτοί έχουν χρόνια να στρωθούν με νέα άσφαλτο και πρέπει να είσαι ιδιαίτερα αργός και καλός οδηγός για να καταφέρεις να ξεφύγεις από τις λακκούβες. Βέβαια ίσως αυτό είναι τέχνασμα για τη μείωση της ανεργίας, μιας και τα συνεργεία αυτοκινήτων και τα φανοποιεία  τρίβουν τα χέρια τους σε τέτοιες περιπτώσεις. Καλό θα ήταν να υπάρξει επιδότηση από το κράτος για αγορά κάποιου τζιπ, μιας και μόνο με αυτό μπορείς να κινηθείς σε αρκετούς δρόμους της πόλης πλέον.












Στην οδό Β. Αρύβα πριν ένα μήνα έγιναν κάποια έργα τα οποία εγκαταλείφθηκαν όπως όπως. Με τις πρώτες βροχές άρχισαν να δημιουργούνται τρύπες και έχουν αρχίσει να σχηματίζονται ουρές με 4 και 5 αυτοκίνητα, τα οποία αναγκαστικά κινούνται με σχεδόν μηδενική ταχύτητα για να ξεφύγουν από τις μεγάλες λακκούβες, ώστε να μην κάνουν ζημιές στα αυτοκίνητα. Άραγε δε θα ρίξει κάποιος εργολάβος άσφαλτο για να ολοκληρωθεί το έργο ή θα μείνει έτσι έως το χειμώνα ή ακόμα και το επόμενο καλοκαίρι;


Και μιας και μιλάμε για την οδό Αρύβα, σε αρκετά σημεία της απαγορεύεται η στάθμευση μιας και ο δρόμος είναι εξαιρετικά στενός και δύσκολα θα περάσει κάποιος αν δε φάει τον καθρέφτη. Δε συζητάμε για την περίπτωση ανάγκης, όπου θα χρειαστεί να περάσει ασθενοφόρο η πυροσβεστικό όχημα. Τοποθετήθηκαν κάποια κολονάκια, τα οποία ορισμένοι δε σέβονται και βρίσκουν πάλι τρόπους να παρκάρουν δεξιά και αριστερά, η ανάμεσα σε αυτά ή μετά από αυτά. Άραγε θα τοποθετηθούν και άλλα κολονάκια; Θα μεγαλώσουμε και εκεί τα πεζοδρόμια, ενώ δε χρειάζονται ή θα πηγαινοέρχεται η Τροχαία για να γράφει τα σταθμευμένα;





Την ιδέα για τα κολονάκια την έχουμε δει σε διάφορους δρόμους, όπως η οδός Νεοφύτου Δούκα, η οποία ξαφνικά γέμισε κολονάκια στο δεξιό τμήμα της. Δε γνωρίζουμε το γιατί, ο δρόμος όμως για περίπου 150 μέτρα έχει μόνο κολονάκια. Βέβαια ήταν ένας εξίσου στενός δρόμος και αφού δε μεγαλώσαμε το πεζοδρόμιο, προφανώς έγινε κάτι πιο σύντομο και αποτελεσματικό όπως είναι τα κολονάκια, εξαφανίζοντας έτσι μερικές ακόμα θέσεις στάθμευσης ...



Περάσαμε από την Ακαδημίας, όπου ολοκληρώνονται τα έργα διαπλάτυνσης του πεζοδρομίου. Σε κάποιο σημείο της δημιουργήθηκε μάλιστα και μια μεγάλη πλατεία (χωρίς πράσινο), που πήρε τη θέση αρκετών θέσεων στάθμευσης που εξυπηρετούσαν κατοίκους η επισκέπτες.





Στη διασταύρωση Ναπολέοντος Ζέρβα και Καποδιστρίου, υπάρχει ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ. Εκεί όμως και επί της Ναπολέοντος Ζέρβα παρκάρουν διάφορα οχήματα, είτε φορτώνοντας και ξεφορτώνοντας εμπορεύματα είτε διερχόμενοι. Όσοι εξέρχονται από την Νεοφύτου Δούκα, δεν έχουν όμως ορατότητα και πρέπει να βγουν έως τη μέση του οδοτρώματος της οδού Ν. Ζέρβα προκειμένου να διαπιστώσουν εάν μπορούν να βγουν από το στενό και να κινηθούν στη Ν. Ζέρβα. Στην εικόνα βλέπουμε το κόκκινο με το κίτρινο όχημα σχεδόν να συγκρούονται μιας και δεν υπάρχει ορατότητα. Τι πρέπει να γίνει εκεί;



Α) Να μεγαλώσουμε το πεζοδρόμιο για να μη παρκάρουν;

Β) Να τοποθετήσουμε κολονάκια για να μη παρκάρουν;

Γ) Να κόβει κλήσεις η Τροχαία Ιωαννίνων;

Δ) Άλλο / Δε γνωρίζω / Δεν απαντώ



Φυσικά αστειευόμαστε, όμως η πόλη έχει γεμίσει κυκλικούς κόμβους, τεράστια πεζοδρόμια σε σημεία που δεν υπάρχει ούτε αγορά ούτε τίποτα και μάλιστα χωρίς πράσινο. Τα δέντρα όπως στο πάρκο Κουραμπά αλλά και στην Κεντρική Πλατεία έχουν εξαφανιστεί και τη θέση τους έχουν πάρει τσιμέντο, πλάκες πεζοδρομίου και μάρμαρα. Δε λείπουν βέβαια και τα κολονάκια, τα οποία σε κάποιες περιπτώσεις σίγουρα αποδεικνύονται χρήσιμα μιας και ορισμένοι δρόμοι είναι εξαιρετικά στενοί, απαγορεύεται μεν το παρκάρισμα, δεν εφαρμόζεται όμως. Εκεί ίσως πρέπει να είναι πιο έντονη και η παρουσία της Τροχαίας.


Θα θέλαμε να προτείνουμε στους αρμόδιους για αυτά τα έργα, να μεγαλώσει το πεζοδρόμιο επί της Καποδιστρίου (στο ύψος της Λούτσας) μιας και όπως θα δείτε υπάρχουν αρκετές θέσεις για παρκάρισμα, ακόμα και διπλοπαρκάρισμα, κάτι που θα «χαλάσει την εικόνα» της πόλης με τα απέραντα πεζοδρόμια. Όσο για τους οδηγούς, σαν να μην έφτανε η οικονομική κρίση, θα πρέπει να αναζητήσουν κάποιο ιδιωτικό πάρκινγκ για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους, αν φυσικά τα ήδη υπάρχοντα επαρκούν να καλύψουν τις 100άδες θέσεις που κάνουν φτερά καθημερινά....





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]