Αυτά τα αυτοκίνητα γεμίζουν με λακκούβες τους δρόμους
Μία νέα παράμετρος σχετικά με την κυκλοφορία της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων, έρχεται να προστεθεί στις πολλές νέες συνθήκες που πρέπει να αντιμετωπίσουμε ως οδηγοί και χρήστες των δρόμων.
Πολλά έχουν ακουστεί για τις αλλαγές που θα φέρει η ηλεκτροκίνηση και τις επιπτώσεις που προκαλεί στην καθημερινότητά μας.
Τώρα έρχεται να προστεθεί άλλη μία, καθώς εκφράζονται ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, κυρίως λόγω του αυξημένου βάρους τους σε σύγκριση με τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Οπως μεταδίδει το newsauto.gr, η Βρετανική Ένωση Στάθμευσης και ένα περιστατικό κατάρρευσης στη Νέα Υόρκη έχουν αναδείξει τους πιθανούς κινδύνους των ηλεκτρικών, συμπεριλαμβανομένων των δομικών αστοχιών στα κτίρια στάθμευσης. Επιπλέον, η βρετανική εφημερίδα Telegraph έριξε φως στις πρόσθετες ζημιές που μπορεί να προκαλέσουν τα BEV στους δρόμους, οδηγώντας σε μεγαλύτερο αριθμό λακκουβών.
Η Telegraph χρησιμοποίησε μία μελέτη των ζημιών στους δρόμους, η οποία αναφέρει ότι κάθε αύξηση του βάρους στον άξονα ενός οχήματος ενισχύει εκθετικά τη ζημιά που προκαλείται στον δρόμο.
Αναφερόμενη σε μελέτη του Πανεπιστημίου του Leeds, η εφημερίδα διαπίστωσε ότι τα ηλεκτρικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, κατά μέσο όρο, ζυγίζουν 312 κιλά περισσότερα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Με βάση αυτές τις πληροφορίες, η Telegraph εκτίμησε ότι τα ηλεκτρικά θα μπορούσαν να προκαλέσουν 2,24 φορές περισσότερες ζημιές στους δρόμους από τα αυτοκίνητα βενζίνης, ενώ τα πετρελαιοκίνητα οχήματα προκαλούν 1,95 φορές περισσότερες ζημιές.
Ενώ οι κεντρικοί δρόμοι και οι αυτοκινητόδρομοι μπορούν να αντέξουν το πρόσθετο βάρος των ηλεκτρικών, οι επαρχιακοί δρόμο διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο. Αυτοί οι δρόμοι είναι πιο επιρρεπείς σε ρωγμές και ταχεία φθορά υπό το βάρος των βαρέων ηλεκτρικών οχημάτων, ειδικά εάν η πλειοψηφία του στόλου αποτελείται από τέτοιου τύπου οχήματα.
Το πιο σημαντικό είναι ότι οι κυβερνήσεις και οι μηχανικοί θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να φτιάχνουν δρόμους που να αντέχουν το βάρος των ηλεκτρικών.
Αν και αυτό μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο αρχικό κόστος, αναμένεται να είναι πιο αποδοτικό από τις συχνές επισκευές. Ωστόσο, η ακριβής οικονομική επένδυση και ο χρόνος που απαιτούνται για αυτή την προσαρμογή των υποδομών παραμένουν ακόμα αβέβαιο.
Και αν όλα αυτά συμβαίνουν στην Βρετανία και απασχολούν τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους μηχανικούς, σκεφτείτε τι έχει να γίνει όταν τα ηλεκτρικά αυξηθούν εκθετικά και στην χώρα μας. Κάτι που θα πρέπει από τώρα να δει το υπουργείο Υποδομών έτσι ώστε οι δρόμοι που θα κατασκευάζονται από εδώ και πέρα να λαμβάνουν υπόψη και αυτή την παράμετρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.