Απάντηση ΔΑΚΕ ΠΓΝΙ σε Δημοσίευμα για Νοσοκομείο Κολαστήριο για ασθενείς και υγειονομικούς

 


O "temprora o mores" θα αναφωνούσε και πάλι ο Κικέρωνας διαβάζοντας τον πηχυαίο  και βαρύγδουπο τίτλο του προσφάτως κυκλοφορηθέντος δημοσιεύματος περί του "Νοσοκομείου – Κολαστήριου για ασθενείς και υγειονομικούς". Ένα άρθρο, το οποίο αν και χαρακτηρίζεται ως "άποψη" δημοσιογράφου (η ίδια η συντάκτης σπεύδει ευθύς εξ' αρχής να υποδηλώσει την εν λόγω ταυτότητα), δεν ακολουθεί καμιά από τις παραδεδομένες αρχές του λειτουργήματος της δημοσιογραφίας, αφού για τα όσα καταμαρτυρούνται (πραγματικά και ευφάνταστα) δεν έγινε καν μια υποτυπώδης έρευνα για τη στοιχειοθέτηση των γραφομένων. Δεν θα μπούμε στην παράθεση στοιχείων που καταρρίπτουν αυτόχρημα τα υποστηριζόμενα στο άρθρο αυτό. Ήδη έχουν δημοσιευτεί πολλά. Θα σταθούμε όμως στα κίνητρα της δημοσίευσης... Και αυτά σίγουρα δεν είναι ευγενή, γιατί εσκεμμένα φαλκιδεύουν την αλήθεια και παραποιούν την πραγματικότητα. Η καθολική σχεδόν αντίδραση όλων των Εργαζομένων στο ύφος του κειμένου μαρτυρά το λόγου το αληθές. Αν το ΠΓΝΙ βρίσκεται στην κατάσταση που βρίσκεται και υπερέχει πολύ πολλών Νοσοκομείων της Χώρας, βασίζεται στο γεγονός ότι οι Εργαζόμενοι στο σύνολό τους υπερβάλλουν εαυτούς γιατί το αγαπάνε και το νοιάζονται. Ξέρετε πολλούς που αγαπάνε και νοιάζονται τα "κολαστήριά" τους; Κανείς δεν εξωραΐζει τα προβλήματα. Προφανώς και στο ΠΓΝΙ υπάρχουν προβλήματα, όπως υπάρχουν προβλήματα σε κάθε τι που λειτουργεί. Τα προβλήματα αυτά όμως σε καμία περίπτωση δεν δημιουργούν συνθήκες κολαστηρίου στο Νοσοκομείο! Δεν δημιουργήθηκαν ποτέ τέτοιες συνθήκες ακόμη και όταν το Νοσοκομείο σήκωσε στις πλάτες του όλο το βάρος της Πανδημίας στην ευρύτερη Δυτική Ελλάδα.


Ποια λοιπόν η σκοπιμότητα του άρθρου; Προφανέστατα πόρρω απέχει από επικαλούμενη πρόθεση να "καυτηριάσει" τα "κακώς κείμενα". Γιατί αυτά για να τα καυτηριάσει πρέπει πρώτα να τα στοιχειοθετήσεις. Όχι να τα φανταστείς και να τα κατασκευάσεις.


Τότε τι; Να "χτυπήσει" την πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Υγείας; Αυτό σε κάποιο πλαίσιο θα ήταν αποδεκτό, αρκεί να τηρούνταν κάποιοι κανόνες. Το να θίγει κανείς ένα Νοσοκομείο αναφοράς (και μάλιστα χωρίς υπαρκτό λόγο) το μόνο που μπορεί να πετύχει είναι να δημιουργήσει ένα αίσθημα ανασφάλειας σε χιλιάδες πολίτες που απευθύνονται σ' αυτό για τα προβλήματα υγείας που έχουν. Και μάλιστα απευθύνονται σ' αυτό τηρώντας τις διαδικασίες που προβλέπονται. Αυτοί είναι λοιπόν και οι μόνοι οι οποίοι θα μπορούσαν να εκφράσουν παράπονα για τις τυχόν παθογένειες του συστήματος. Αναρωτιόμαστε πως η συντάκτρια του άρθρου έχει αυτή την εμπειρία των ασθενών. Η δική της εξυπηρέτηση ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες, όπως αντίστοιχα και ενός μέσου πολίτη;  Η "γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια˙ πρέπει και να φαίνεται τίμια". Γι' αυτό όλοι μας πριν "ανοίξουμε το στόμα μας" ή πριν "πληκτρολογήσουμε τις απόψεις"  μας ας ζυγίσουμε με σύνεση και ευσυνειδησία το ίδιον όφελος και το κοινωνικό καλό. Ειδικά όταν μας δίνεται βήμα στο δημόσιο λόγο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]