Στρατηγική κίνηση από τον Όμιλο VOYATZOGLOU - Λανσάρει τη δική του σειρά ηλεκτρικών εργαλείων με την εμπορική ονομασία HOJITA


 HOJITA: Στρατηγική κίνηση από τον Όμιλο VOYATZOGLOU

Λανσάρει τη δική του σειρά ηλεκτρικών εργαλείων με την εμπορική ονομασία HOJITA

Ο Όμιλος VOYATZOGLOU, που δραστηριοποιείται στον χώρο της εμπορίας τεχνικών προϊόντων από το 1970 εκπροσωπώντας σημαντικούς οίκους του εξωτερικού και προμηθεύοντας περισσότερα από 2.000 καταστήματα στην Ελλάδα, εμπλουτίζει σήμερα το χαρτοφυλάκιο προϊόντων του με την πλήρη σειρά ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός HOJITA, ένα δικό του brand (own-brand) που απευθύνεται σε επαγγελματίες, με  εργαλεία υψηλής ποιότητας και σύγχρονου design, σε ανταγωνιστικές τιμές. Η νέα σειρά HOJITA βασίζεται σε μια πλατφόρμα μπαταρίας 20V, κοινής για ένα ολόκληρο οικοσύστημα περισσότερων από 300  εργαλείων μπαταρίας, όπως επιτάσσουν οι σύγχρονες προδιαγραφές στον τομέα του ηλεκτρικού εργαλείου. 

H στρατηγική αυτή κίνηση του Ομίλου προέκυψε από τη βαθιά γνώση της αγοράς των τεχνικών προϊόντων και τη διαπίστωση ότι, παρά τη φαινομενική πληθώρα μαρκών και κωδικών, η συνολική υποστήριξη των τεχνικών καταστημάτων της χώρας δεν είναι στο επιθυμητό επίπεδο. Ο Όμιλος VOYATZOGLOU διαθέτει την τεχνογνωσία, την εμπειρία, την υποδομή και την οργάνωση, για να καλύψει αυτό το κενό: Με το λανσάρισμα της σειράς HOJITA θα υποστηρίξει τα συνεργαζόμενα καταστήματα, επενδύοντας τόσο στην παρουσία και την προώθηση της μάρκας στον χώρο τους, όσο και στην μετά την πώληση εξυπηρέτηση, για την οποία ανέπτυξε στις εγκαταστάσεις του, ιδιόκτητη μονάδα Service με έμπειρα στελέχη της αγοράς. 

Στόχος είναι να αναπτυχθεί μια σχέση εμπιστοσύνης με το brand HOJITA σε όλα τα επίπεδα, από το δίκτυο καταστημάτων ως τον επαγγελματία και τον τελικό,  καταναλωτή. Με τη κορυφαία σχέση ποιότητας-τιμής, τη δέσμευση για τη διαρκή ανάπτυξη της σειράς, την επένδυση στην εμπειρία του πελάτη πριν και μετά την πώληση και, βέβαια, με τη γνώση και την εμπειρία μιας δυναμικής πορείας άνω των 50 ετών, ο Όμιλος VOYATZOGLOU διαθέτει τα εχέγγυα για την επιτυχία της νέας αυτής στρατηγικής κίνησης. 


Σχετικά με τον Όμιλο VOYATZOGLOU

O Όμιλος VOYATZOGLOU, σήμερα δραστηριοποιείται σε δύο διακριτούς κλάδους: 

Ο ένας κλάδος αφορά την εμπορία τεχνικών προϊόντων, από την οποία και ξεκίνησε την πορεία του το 1970, με την εκπροσώπηση σημαντικών οίκων του εξωτερικού. Σήμερα προμηθεύει περισσότερα από 2.000 καταστήματα στην Ελλάδα με πάνω από 10.000 κωδικούς, που εντάσσονται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: υλικά επιπλοποιίας, τεχνικά είδη-DIY, προϊόντα κήπου και χρώμα, με την αποκλειστική αντιπροσωπία της Benjamin Moore. 

O άλλος κλάδος που δραστηριοποιείται ο Όμιλος VOYATZOGLOU είναι ο τομέας της παροχής ολοκληρωμένων λύσεων στην επίπλωση καταστημάτων λιανικής και στον εξοπλισμό Αποθηκών και Κέντρων Διανομής, με συστήματα που καλύπτουν από τις απλές ανάγκες αποθήκευσης έως και αυτοματοποιημένες λύσεις (Industry 4.0) που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των intralogistics. Σήμερα, με παρουσία στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, κατέχει ηγετική θέση στον χώρο αυτόν, με ένα δίκτυο συνεργαζόμενων εταιρειών του εξωτερικού, που υποστηρίζουν τόσο την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για μεγάλες αλυσίδες και καταστήματα λιανικής, όσο και απλούστερες λύσεις για μικρότερα καταστήματα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]